PRESENCIAL AMB CITA PRÈVIA: Per a informació i tràmits del parc públic d'habitatge (contractuals i econòmics), per al pagament de rebuts i reduccions del lloguer. Truqueu al 010 de dilluns a diumenge de 7 a 23 hores. O a l'àrea d'usuari de la web de l'IMHAB.
PER TELÈFON I CORREU ELECTRÒNIC: Per a informació i consultes del parc públic i per presentar queixes, suggeriments o reclamacions, truqueu als telèfons 932 915 404 / 932 915 424 o envieu un correu electrònic a imhab@imhab.cat. Per a comunicar incidències de manteniment, podeu contactar amb el Servei d'Assistència Tècnica al telèfon 932 915 411 de dilluns a divendres de 9 a 21 hores o per correu electrònic a avismanteniment@imhab.cat.
PER INTERNET: Per als pagaments de rebuts de lloguer disponibles i consulta de rebuts, presentació d'instàncies, obtenció de certificats de renda i d'IBI o per consultes d'informació general. A l'àrea d'usuari de la web de l'IMHAB.
Per fer tràmits o demanar informació a l'IMHAB
L'oficina de l'Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona és l'espai de trobada per a persones adjudicatàries i usuàries del parc públic per a resoldre totes aquelles qüestions relacionades amb els habitatges, locals i aparcaments, que actualment l'IMHAB administra, distribuïts per tota la ciutat.
Per a qualsevol gestió relacionada amb el parc públic d'habitatge, l'oficina IMHAB compta amb un equip tècnic especialitzat a través del qual podràs rebre informació general o bé efectuar tràmits relacionats.
- Rebuts i pagaments de caixa
- Pagament de fiances
- Informació i tràmits del parc públic
- Tràmits econòmics
- Tràmits contractuals
- Reduccions de lloguer
- Sol·licitud de reducció de lloguer
- Presentació de documentació per a tramitar la reducció de lloguer
- Firma annex de reducció de lloguer
Per a fer qualsevol d'aquests tràmits de manera presencial serà necessari demanar cita prèvia per ser atès un dia i hora concrets a l'oficina IMHAB. Pots demanar cita prèvia:
- Per telèfon, de 7 a 23 hores, de dilluns a diumenge, al 010.
- Per internet a través de l'àrea d'usuari web de l'IMHAB, portal.imhab.cat.
També tens l'opció de fer tràmits amb l'oficina IMHAB per telèfon o Internet:
- Per informació i consultes del parc públic i d'habitatge, i per presentar queixes, suggeriments o reclamacions pots trucar als telèfons 932 915 404 o 932 915 424, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. També pots enviar un correu electrònic a imhab@imhab.cat.
- Per a comunicar incidència de manteniment en els edificis i/o habitatges de parc públic de l'IMHAB podeu contactar amb el Servei d'Assistència Tècnica al telèfon 932 915 411 de dilluns a divendres de 9 a 21 hores o bé enviar un correu electrònic a avismanteniment@imhab.cat.
- Per als pagaments dels rebuts de lloguer disponibles i consulta de rebuts, presentació d’instàncies, obtenció de certificats de renda i d’IBI o per a consultes d’informació general cal que entris a l'àrea d’usuari web de l’IMHAB, a portal.imhab.cat.
L'oficina de l'IMHAB es troba al c. Doctor Aiguader 26-36 i l'horari d'atenció a l'usuari és de dilluns a divendres de 9 a 14 hores i els dijous a la tarda de 16 a 18 hores per rebre informació.
Per a temes relacionats amb rebuts i pagaments de caixa, l'horari d'atenció és de dilluns a divendres, de 9.00 a 13.30 h, i dijous, de 16.00 a 18.00 h (excepte de l'1 maig al 30 setembre). L'últim dia hàbil del mes, la caixa es tanca a les 12.30 hores.
L'horari d'estiu s'aplica entre els mesos de maig a setembre, ambdós inclosos. En aquest període, l'oficina està tancada cada tarda.