Les Oficines de l’Habitatge de Barcelona són l’espai de trobada per a la ciutadania en matèria d’habitatge. Les oficines consten d’un equip tècnic especialitzat que s’encarrega d’oferir atenció personalitzada als usuaris. Aquesta xarxa d’oficines està impulsada pel Consorci de l’Habitatge de Barcelona, format per la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona.

Cada districte disposa d’una Oficina de l’Habitatge en la qual s’ofereixen diversos serveis, com ara informació sobre els ajuts disponibles o assessorament en matèria legal. Per agilitzar qualsevol procés, cal demanar dia i hora en el servei de cita prèvia d’aquest web.

L’horari d’atenció al públic és els dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 8.30 a 14.30 hores, i els dijous de 8.30 a 20.00 hores, ininterrompudament.

De manera excepcional, les oficines romandran tancades a la tarda els dijous 11 de febrer, 25 de març i 23 de juny.

A l'agost, només atendran el públic les oficines de l'habitatge dels districtes següents:

  • Ciutat Vella, Sants-Montjuïc, Nou Barris i Sant Martí. L'horari d'atenció serà de 8.30 a 14.30 hores. Els dijous a la tarda les oficines romandran tancades.
  • La resta d'oficines romandran tancades de l'1 al 31 d'agost, ambdós inclosos.  
Detall de l'exterior d'una oficina de l'Habitatge

 

Les oficines de l’Habitatge a prop teu

Comparteix aquest contingut