La ciutadania pot adreçar-se a l’oficina de l’Institut Municipal d’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona per dur a terme tràmits que tinguin a veure amb el parc públic d’habitatges.
Per a informació i tràmits del parc públic (contractuals i econòmics), per al pagament de rebuts i reduccions de lloguer cal demanar cita prèvia per ser atès un dia i hora concrets. Es pot fer a través dels diversos sistemes habilitats: per telèfon al 931 227 727 de 9 a 18 h de dilluns a divendres o per internet a través de l’Oficina Virtual de Tràmits.
També es poden fer tràmits amb l’oficina IMHAB per telèfon o Internet:
– Per als avisos de manteniment, per a informació sobre les mesures relatives al pagament del lloguer i per presentar queixes, suggeriments o reclamacions: als telèfons 932 915 404, 932 915 424, 932 915 411, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores, o bé per correu electrònic a imhab@imhab.cat
– Per als pagament dels rebuts de lloguer disponibles i consulta de rebuts, presentació d’instàncies, obtenció de certificats de renda o d’IBI o per a consultes d’informació general: a través de l’àrea d’usuari web de l’IMHAB, el portal.imhab.cat.
Gestió del parc públic
L’oficina de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona és l’espai de trobada per amb la ciutadania per a resoldre totes aquelles qüestions relacionades amb el parc públic, on actualment l’IMHAB hi administra més de 7.000 habitatges de lloguer distribuïts per tota la ciutat.
Per a qualsevol gestió relacionada amb el parc públic d’habitatge, l’oficina IMHAB compta amb un equip tècnic especialitzat a través del qual podràs rebre informació general o bé efectuar tràmits relacionats amb els rebuts i pagaments de caixa, pagament de fiances, informació i tràmits del parc públic o reduccions del lloguer. Podeu trobar tota la informació sobre l’Oficina IMHAB al següent enllaç.